Tuesday, December 14, 2010

..:: Natrah - Cinta, Perjuangan & Airmata ::..

Share
Kejadian berlaku pada Hari Pertama di Bulan Disember Tahun 2010...
Kesibukan diriku pada minggu kejadian ini adalah tidak terhingga...tapi harus juga mencuri masa untuk melakukan pelbagai perkara...
Seharusnya tidak dilupakan... semestinya Pementasan Natrah ke-2 pada tahun 2010 ini...
Diiringi Sarah dan Darie... walaupun pada awalnya saya memang merancang untuk pergi walaupun seorang diri...tapi akhirnya Darie bertanya adakah saya mahu pergi (seperti boleh membaca pula isi hati saya) dan Sarah adalah pertama kali menjejak kaki ke sini setelah sudi bersetuju dengan ajakan saya...
Erm...dah bertambah orang yang boleh di buat teman ke IB nie...hehehhee...


Angle ni saya tak pernah cuba sebelum ni...tapi biasalah...level 3 ni memang port biasa saya ehehehee....port mengikut kemampuan


Model terbaru di IB ini... Sarah... hihihihiiii...










Ntah apalah si Sarah ni dengar temberang Darie....hehehehe...ampun beb..


Aku tak tau apa motif ko posing begitu....



Tangga dalam kenangan...hehehhee..


Mekasih ye kakak n abang jadi model saya sekejap...


Aku tak tau apa motif ko letak tangan atas kepala Mak Aminah tu...hehehhee


Last minit b4 kami balik..terjumpa pula Natrah 40 tahun ni...


Atas boot depan kerete saya itu...


Nota pendek: Haruskah berjumpa Cik Siti Di Alam Fantasi...???

No comments: