Sunday, December 12, 2010

..:: Wedding Syuhada & Hafiz ::..

Share
Kali ni saya membawakan entry Wedding pula...majlis ni berlangsung 28 November yang lepas...hhihihihii...dah 2 minggu baru update ye... erm...satu tertunggak...drag terus utk semua event...huhuhuhuhuuu....

Pengantin nie adalah anak saudara MakTam...kami pun pakai sedondon masa hari kejadian...macam boria...tapi seronok...hehehhee

Maaf ye Mak Andam...saya bukan OP...dengan rendah dirinya saya hanya ambik gambar untuk saudara mara & kawan-kawan terdekat je buat masa nie...hehehe... Terima kasih jugak sebab nak offer job kat saya...maybe next time kot...InsyaAllah... :-)

Jadi...saksikanlah gambar saya yang tak seberapa ini...




Rifqi yang sporting...dah besar kan Rifqi compare to before...kat entry ni...








Hujan yang menitis benar-benar membataskan pergerakan saya... namun pesilat2 ni tetap lincah mempamerkan ketangkasan mereka... sampaikan ada yang terjatuh betul2 la sebab licin...hehehee..




Payung bukan sekadar hiasan...memang betul2 hujan...hehehee..










Bab-bab makanan ni...memang feveret saya nak amek gambar...ehehehe...


Mak Tam yang putih...hehehhee..


Anak ni tak tau nama...tak sempat berkenalan... :-)


Rifqi dah boleh jadi model Aunty Zila la...hehehheee...

Nota pendek: Kalau tak ujan sampai petang, memang saya nak bawa pengantin ni ke Taman Permainan...hehehee...

No comments: