Wednesday, December 22, 2010

..:: Saya nak 50mm...hehehehee.. ::..

Share
Kejadian berlaku pada 4-5 Disember yang lalu...majlis ofis saya yang bertempat di INTEKMA Resort & Convention Centre...kali pertama saya ke sini...
Saya sebagai committee dan ditugaskan sebagai photografer...erm...rasanya terlalu jauh lagi nak dpt title sebegitu untuk saya buat masa ini...cukup sekadar 'tukang amek gambar' je kot...





Gambar di atas sekitar malam sebelum majlis sebenar...kami telah membuat beberapa persiapan yang sepatutnya lah...



Hadiah-hadiah yang telah saya wrapped...saya bukan AJK hadiah ye...tapi tolong2 je...hehehhee
Dari tolong fikir...sampai tolong beli sampai tolong balut sampai tolong simpan dalam kereta saya...sampai tolong bawak sampai ke Shah Alam sana...hehehee...banyak nye sampai...harap-harap bukan sampah la ye...hehehe...





Nadeem yang cute...son of 1 of the staff...mula2 malu2..then baru nak layan camera saya...






My feveret subject...food..!!! yea!!


Sharing experience session...


Ini part yang best...masa dah abis event, lepas dah kemas2 sume...kasi ronda2 sikit area Ballroom tu...klik sana...klik sini... kali ni Ain jadi model saya... gambar kat atas ni katanya nak amek gambar sambil berjalan...ehehhee...ada ye pose begitu..


Yang paling menarik, untuk jimatkan masa..saya akan amek gambar Ain...dan Ain akan amek gambar saya... hasilnye tak yah tanya la kan...mestilah fun!!


Ini model pokok...ehehehe....ampun ye Ain..


Nota pendek: Tajuk entry nak buat azam 2011 lah.. ;-)

No comments: