Wednesday, November 10, 2010

..:: Wedding @ Malacca ::..

Share
Actually...bukan la gambar wedding sangat pun...lebih kepada pic anak2 saudara saya...biasalah...mereka mmg teruja n super duper excited bila sy dah start angkat cam...
Dengan kehadiran saya persis VIP dan disambut meriah oleh anak2 saudara saya yang beratur di pintu pagar sebaik sahaja melihat kelibat saya di luar pagar... 3pm is not too late right..that was better than never...ehehheehee..
Yang pasti teriakkan... VIP sampai...VIP sampai... memang tidak lekang dari mulut mereka....membuatkan saya tertawa di dalam kelaparan huhuhuu...




Angle sipi2 jer...selayaknya lah...ehehhee...



Mereka nie...suruh je buat gaya apa...harus sporting...tp nak kawal crowd tu boleh mendatangkan sakit tekak jugak...ehehehee..



Team perempuan besar...


Team budak2 kecik...


Team budak2 laki... dan bapak budak...



Mereka ni posing kat kandang itik pun boleh....janji rooocckk..!!!


Ntah apa gaya amek gambar la si Farah nie...hehehe...


.


What ever la korang...janji hepy kan....so tak ralat la bila makcu sampai dah pukul 3 kan...ehehhee...cover dengan melayan kerenah mereka yg excited nak ambik gambar...

Nota pendek: OP pun tertarik nak shoot mereka yg super duper excited nie...

No comments: