Wednesday, October 20, 2010

..:: Suci in the house ::..

Share
Kejadian berlaku sekitar musim raya yang lalu...dijemput khas oleh Ummi Suci ke rumahnya di Gombak...katanya mahu buat kek coklat...so saya kena monitor la as a teacher and provider for the recipe...dan tetiba ada tertambah lagi satu menu Agar-agar Lyche...sebab saya tak sempat nak buat di rumah..so juz bawak bahan-bahan jer...hihihi... (pakej nie...belajar buat kek dpt free gift belajar buat agar-agar sekali...hehehee)

So..layan gambar Suci dulu la...susah gak nak snap dia sebab dia nak duduk kat pangku saya n main dengan saya jer...sekali dengan camera lar... Maaf ye nak..that cam was not a toy....ehehe...


Pose ni kejap jer bertahan...


Then dah nak ke saya balik..


Tapi kalau buat tak tau jer...dia leka buat ni plak...macam nak dapat adik jer Suci nie...hehehe.. Ummi take note ye...hihihii...





Banyak gambar yang Suci senyum n gelak2 tak dapat snap...klu dapat pun kabur...huhuuhuu.. dia asyik duduk dekat sgt dengan saya..tak reti patik nak snap macam mana..huhhu..


Oh...inilah teknologi pembuatan Moist Chocolate Cake yang dijalankan...syok jugak masa ni sebab boleh order je nak buat apa lepas tu...ala2 pakar la time tu... padahal...hahaha.. selalu buat sendiri kena berusaha sendiri la mengacau bahan2 tu huhuhuh...
Tapi gambar kek yang dah siap lupe snap pulak sebab dengan semangat nyer kami menikmati kelazatan kek tersebut...hahhaha..perasan! Dan gambar agar-agar lyche pun tak sempat amek sbb sy kena buat sendiri...ummi suci hanya memandang huhuhu...and sementara tunggu agar-agar sejuk leka shooting dengan suci plak.. Lepas tu sebok nak bergegas ke rumah Shahmy pulak utk rumah tak berapa nak open yang dianjurkan oleh Mama Shahmy...nantikan Shahmy in the house yang tak berapa sempat nk amek gambar tu hihihii...
Jadi sekian sahaja kejadian yang berlaku di suatu masa yang dah tak ingat tarikh...

Nota pendek: Macam teringin nak mkn kek coklat la plak...

No comments: