Monday, October 18, 2010

..:: Sharing Knowledge Session ::..

Share
Kejadian berlangsung pada 16 October 2010..sekitar Pullman Lakeside... (tapi bukan side yang masa amek gambar kat sini) n di sekitar Saujana Hijau Presint 11...tidak ku tahu kewujudan tempat itu padahal baru je buka puasa dengan Qaseh aritu, rumahnya di bawah bukit itu ehehhee...
Erm..bnyk hutang posting terlangkau nie...huhuhu...blasah la ye... buatikutsukamanayangdannamanyer....hihihii....

Sesi berlangsung bersama Udey Ismail & Mukhriz Latif berserta geng2 MUP...serta pembeli2 buku APIWATW yang lain....ni kes masa tergesa-gesa aritu la nie...huhu...

Btw, seronok dengan mereka...banyak jugak gain knowledge...
Tapi saya teramatlah rendah diri ketika berada di situ...
Yelah..saya kan Buah Cempedak Di Luar Pagar... (pantun ni lagi...huhuhuu)

Oh ye...dapat berkenalan dengan kwn sejenis seangakatan dengan saya...yang ini namanya Azura...seronok sbb dia sgt sporting utk pose... saya memang pemalu org nye aauuuww...hahaha n thanks juga pada dia sbb tak lokek bg sy guna cam dia...
Bukan apa...masa tu mmg sy tak rasa nak amek gambar pun...seronok tengok mereka amek gambar beramai2...yela..saya kan buah cempedak di luar pagar...

Masa ni kami yang kaum wanita juz pegi jauh sikit dr mereka yang ramai2 tu buat posing syok sendiri...depan yang lain honestly saya malu..huhuhhuu... (tapi klu malu sesat jalan kan?)



Happening kan....??
Azura...terimalah gambar saya yang tak seberapa ni ye...


Dan ini adalah Kak Ayu...kesian dia tak dpt snap banyak2 sbb battery nya kong...jika dapat ku berikan pinjam batery ku ketika itu...dia adalah pengguna Canon...sama ke batery nyer..pepandai nak bagi pinjam...bab tu lom sempat study lagik..hihii..

(Satu ni je 'S' yang memenuhi citarasa)

Masa ni saya punya keje adalah mengambil gambar org yang sedang mengambil gambar org yang mahu diambil gambar sambil berlari-larian...erk! faham ker...? buat2 faham la ye...hehe

Sesi sebelum semua pulang ke gagang...sesi bergambar beramai2...

(pic credit to Moqh...thanks to tag ya..!!)

Sekian sahaja sesi outing saya merangkap Sharing Knowledge Session yang pertama...harap2 bukanlah yang terakhir...moga Allah panjangkan umur ku lagi...

Short Note: Motivated..!!!

No comments: